Skip links
پروسودور جراحی کاشت ایمپلنت های دو مرحله ای

پروسودور جراحی کاشت ایمپلنت های دو مرحله ای

گروه علمی شرکت درین کاشت مانا تقدیم می کند

Two stage implant system

پروسودور جراحی کاشت ایمپلنت های دو مرحله ای

بعد از مراحل اساسی و مهم در ایمپلنتولوژی نظیر انتخاب بیمار و بررسی گرافیکی و رادیولوژی و طرح درمان  و طرح نحوه جراحی و آماده نمودن بیمار برای جراحی و همچنین آماده نمودن اتاق عمل و استریلیزاسیون و ایجاد بی حسی مناسب منطقه داخل دهان نوبت به جراحی و انجام جایگزاری ایمپلنت می شود. طبیعی است در این مرحله مطابق طرح درمان و بررسی های قبلی قطر و طول ایمپلنت ها از قبل مشخص شده است.

در سیستم دو مرحله ای جراحی بعد از انجام اینسیژن و انجام دریلینگ مطابق قواعد سیستم های بکار رفته برند ایمپلنت و مطابق قوانین و پروسودور جراحی محل استیوتومی و تهیه حفره مناسب برای ایمپلنتی که قرار است جایگزاری شود. ایمپلنت مورد نظر در محل جایگزاری میگردد و بعد از شستشو محل جراحی با بستن فلپ و انجام بخیه مرحله اول جراحی به پایان می رسد.

بدیهی است که استبیلیتی اولیه ایمپلنت و رعایت آبیاری منطقه و عدم ایجاد دمای بالا که سبب نکروز بافت های اطراف ایمپلنت می شود کاملا توجه شده است. بسته سیستم ایمپلنت و محل جراحی در مدت زمان مشخص معمولا مابین 2 الی 4 ماه عمل استئواینتگریشن اتفاق می افتد. بعد از تایید استئواینتگریشن به روش های مختلف از جمله گرافی پری اپیکال موازی از ایمپلنت و یا استفاده از دستگاههای مختلف برای اندازه گیری ترک برداشتن removable tork نوبت به مرحله دوم جراحی که شامل باز کردن روی سطح ایمپلنت به روشهای مختلف جراحی که توضیح داده خواهد سطح سرویکال ایمپلنت اکسپوز می شود. و با بستن هیلینگ اباتمنت عمل شکل دهی و فرم دهی بافت نرم و یا لثه اطراف محل ایمپلنت انجام می شود. بدیهی است که هیلینگ اباتمنت قطعه ای موقت در روند پروسودور جراحی می باشد که تنها در مرحله پروتز استفاده و بعدا اباتمنت جایگزین آن می گردد. که بصورت دائمی بر روی ایمپلنت نقش دندان تراش خورده جهت انجام قالب گیری و ساخت روکش دندان و سمانته کردن آن می باشد.

در تصویر ذیل تصویر سمت چپ شامل چهار قطعه ایمپلنت و اباتمنت و پیچ اتصال اباتمنت و فیکسچر و کرون ساخته شده توسط لابراتوار را نشان میدهد. که بتدریج در تصویر دوم اباتمنت بر روس ایمپلنت سوار و در تصویر سوم اباتمنت و پیچ اتصالی بسته و ایمپلنت اماده سوار شدن کرون می شود. و در نهایت با سمانته کردن کران پروسودور به نهایت می رسد.

پروسودور جراحی کاشت ایمپلنت های دو مرحله ای
پروسودور جراحی کاشت ایمپلنت های دو مرحله ای

 

درین کاشت مانا بزرگترین تولید کننده ایمپلنت های دندانی در ایران

جهت خرید ایمپلنت های ایرانی 3A با این شماره تماس بگیرید.

شماره تماس : 02126855680

Leave a comment